2009. február 8., vasárnap

Tofu 2. - Zöldséges egytálétel (variációk egy témára)


A sárgarépát megpucoltam, hosszában félbevágtam, a póréhagymát kb. 5 cm hosszú darabokra vágtam, a kínai kelt levelekre szedtem és keresztbe 3 részbe szeltem. Vaslábosban olívaolajat melegítettem, 5 gerezd préselt firss fokhagymát tettem bele, majd hozzáraktam a póréhagymát. Kicsit hagytam párolódni, aztán hozzátettem a sárgarépát és megöntöztem szójaszósszal. Amikor nagyjából megpuhultak, hozzátettem a kínai kelt, a chilit. Tovább pároltam. Amikor minden zöldség puha lett, akkor tettem hozzá a kockára vágott tofut. A tofut csak melegíteni kell, és megvárni, hogy átvegye az ízeket, ezért kb. 5 perc múlva kész! A végén sok petrezselyemmel szórtam meg. Mi kuszkusszal ettük.
(Kuszkusz elkészítése:
Egy tálba egy csésze kuszkuszhoz hozzáadok 2 ek. olívaolajat és sót ízlés szerint. Forrásban lévő vízet öntök rá, hogy ellepje. Letakarom, kb 8-10 perc múlva a kuszkusz megdagad és fogyasztható.)

Hozzávalók:
- 4 db közepes sárgarépa
- 1 póréhagyma
- 5 levél kínai kel
- fokhagyma
- 1 zacskó tofu
- chili
- szójaszósz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése